angelica



det är inte många människor som har lyckats klamra sig fast så hårt vid mitt hjärta som den här människan, min vackraste angelica. utan att hon vet om det kan hon lyfta bort flera ton från mitt bröst bara genom att bryta ut i hennes fina, sanna och genomträngande leende. jag vet inte vad jag ska skriva egentligen. jag vill att alla ska veta att jag har den finaste vännen. jag vill att folk ska veta att den kärlek jag känner för henne är oförstörbar, vilket åren har visat. jag vill att hon ska förstå hur fin hon är, och hur bra hon får mig att må. bästa angelica.

Magiskt, Men Tragiskt, låten är inte längre förknippad med smärta och mörker och broar. den är nu förknippad med början på en lång och fin vänskap som jag hoppas aldrig tar slut.

Kommentarer
Postat av: angelica

".. så jag springer tillbaks till dig"

du är så bra vännen. vi kan inte riktigt inte vara med varandra <3

2010-01-20 @ 22:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0