brain

nu är det undanplockat på mitt rum. det går med andra ord att se golvet igen. tänkte ta mig en riktig städrunda med dammvippa och så till helgen då jag hoppas kunna möblera om också. mm. nu ska jag sätta mig och läsa om dödshjälp och försöka hitta något om dödshjälp i holland. mm, kul, visst, jätte. jag längtar tills jag får sätta mig och läsa igen. det ska få bli min belöning, en timme dödshjälp, en halvtimmes läsande, en timmes gitarr, en evighets läsande. så ser min dag ut, intressant.
Falla fritt

en genomträngande smärta äter sakta
upp först mina tår, sedan mina fötter och
arbetar sig på så vis upp mot mitt hjärta.
vilsen och skräckslagen faller jag mot marken
ihop om att alldrig behöva vakna igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0