nothing really matters

dagen var egentligen menad att ägnas till först plugg och sen mys med min fina angelica men då det visade sig att hon inte kunde komma hit blev det lite av en telefondejt istället eftersom hon är ledsen och behövde en klapp på axeln. så istället för att ägna mig åt att plugga spenderade jag två timmar i telefon med henne, men det var det värt. hon är den finaste.

jag nyser fortfarande konstant och min näsa vägrar sluta rinna men det är okej för jag har gjort de alla andra redan gjort och börjar läsa twilight så snart ska jag göra mig en ny kopp varm choklad och hoppa i säng med den innan jag tar mig an pluggandet. jag fasar förresten över den kommande snöstormen. jag börjar verkligenundra om vi någonsin kommer få skåda sommaren igen, hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0