run

jag har ingen ork alls kvar i kroppen. har precis kommiut hem från far och har bara hunnit plcoka undan lite såhär innan lars kommer. jag är död. varenda muskel i min kropp vill bara lägga sig ner och sova men jag måste vänta på att mannen kommer så jag kan släppa in honom. sen är det banne mig bums i säng. om jag inte mår bättre imorgon blir det nog att stanna hemma, vilket vi inte har råd med så jag måste bli bättre. måstemåstemåste.

morgondagens måsten:
  • plugga matte
  • spela gitarr
  • skriva på uppsats
  • lämna tillbaka skolbok (måste alltså se till att komma iväg till skolan)
  • bli frisk
  • skriva klart essän
jag tror nog inte jag hinner allt detta, men försöka skadar aldrig. nono. jisses vad min kropp värker. nu ska jag göra mig något iskallt att dricka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0