tristess i hjärtat



weheartit

jag är så löjligt rastlös. jag vill inte alls bumsa i säng. jag vill sitta & vara sådär löjligt poetisk med någon in på småtimmarna då det börjar bubbla upp en mysig känsla i magen som visar på att man borde gått och lagt sig för minst fem timmar sedan. jag vill sitta & diskutera fina saker & fula saker & dåliga saker & bra saker & saker som gör mig lycklig samt olycklig. jag vill inte sitta själv i ett rum smockat med ljus och samma låt på repeat hela kvällen. jag vill vara med någon, dricka te och inse att livet är fint i all sin fulhet. jag vill sitta och få ångest över att jag inte är lika smal och inte lika vacker som flickor i tidningar och sen få höra hur blind jag är. jag vill bli uppmuntrad och jag vill uppmuntra. jag vill lösa problem som inte är mina och jag vill att någon annan löser mina problem. jag vill vara en icke självständig flicka ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0