john blund

jag kan inte sova längre, det spelar ingen roll hur lite jag har sovit innan eller hur trött jag är jag tycks aldrig somna. när jag tillslut gör det sover jag jätte oroligt och vaknar var tionde minut. jag somnar inte för att jag fryser så jag drar på mig ett extra täcke och massa kläder, vaknar en timme senare och är jätte varm så jag drar av mig kläder, kan inte somna om för ag är fortfarande jätte varm så då drar jag av mig det extra täcket också och somnar till slut, vaknar en halvtimme senare och fryser igen. såhär ser mina nätter/morgonar ut. jag är helt slut i huvudet och i kroppen och jag kan inte tänka klart. jag saknar kärlek och närhet och trygghet. jag saknar sömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0