dö snö, dö!

idag stöp alla mina planer jag hade så nu vet jag inte vad jag ska göra. plugga kanske? mm, kanske.

idag känns allting bra, det gör fortfarande ont men jag kan ta det nu. jag kan inte neka att saknaden har gröpt ett hål i mitt bröst men det är väl så det ska gå till. jag vet inte, jag har aldrig gjort det här förut. jag är i vilket fall som helst trött på att må dåligt och sprida det omkring mig så från nu ska jag göra mitt bästa för att ni ska få se en positiv ida - lycka till! - hoppas det går väga.

idag får det nog som sagt bli en massa pluggandes, kan behövas. ligger alldeles för mycke efter och ändå velar jag mellan att inte gör anågot alls och plugga - bravo ida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0