fanfanfan

jag är trött på alla dessa upp och nedgångar, det måste väl ta slut någon gång?!

Fanfanfan

har suttit och försökt plugga i stort sett hela dagen och ändå knappt kommit någon vart. det känns som att allt bara går nerför just nu. kan inget bara riktigt bra hända - snart?

jag saknar jag saknar inte jag saknar jag saknar inte jag saknar jag saknar inte jag saknar jag saknar inte jag saknar jag saknar inte jag saknar jag saknar inte jag saknar jag saknar inte jag saknar jag saknar jag saknar jag saknar jag saknar dig verkligen!!

jag blev alldeles mör och trött och känner mig lite bortdomnad efter duschen jag tog. det är inge bra för all min motivation till plugger försvann i samma veva. nu kommer jag inte få något mer gjort idag, det är inte bra, inteinteinte! fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0