man ser det från månen

det är över, det är på riktigt helt över nu.
det tog mig fem månader, fem emellanåt riktigt plågsamma månader men nu är det över. jag lyckades ta mig samman och sudda ut ett ord som stått på mitt skrivbort i över ett och ett halv år, ett ord som egentligen inte är viktigt men som har varit plågsamt att se de senaste månaderna och ännu plågasammare att inte kunna sudda ut. men det är borta och det är som att jag har lyft bort en sten från mitt bröst. jag kan äntligen känna att det är okej att gå vidare, att jag inte behöver gråta. jag är färdig gråten för nu. jag är glad nu, jag är riktigt glad och ska nu spendera den här sommaren åt att ha enbart kul! livet är fan fint ibland!

Stars


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0