byebye zombie

visste ni …
att jag vill
ha långt blont hår?
att jag har haft långt blont hår en gång i tiden?
att jag lyssnar mycket på Florence + the machine?
att jag funderar på att göra av med pengar jag inte har?
att jag pratar väldigt högt när jag är glad?
att jag inte gillar snö, spindlar, saker som gör ont & dansband?
att jag avskyr när folk snackar för mycket?
att jag gillar det mesta?
att jag är förälskad i alldeles för många?
att sist jag grät var i lördags för att jag var bakis?
att min mobiltelefon är dum i huvudet?
att när jag vaknar på morgonen så skriker hela min kropp efter kaffe?
att innan jag går och lägger mig har jag ångest över allt möjligt och har jätte svårt att somna?
att jag just nu tänker på att min axel gör jätte ont?
att i morgon kommer jag skrika av lycka?
att jag hoppas att jag klarar av de sista arbeterna innan skolan tar slut?
att jag verkligen vill må bra?


Tumblr_l1sx7zaxkc1qa2w57o1_400_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0