it's the last chance to feel again

nu mår jag ruskigt illa och vill egentligen bara gå och lägga mig, gärna för att vakna i typ april eller maj eller något sånt annat trevligt. mm, det vill jag.

jag stannade hemma från skolan idag. tanken var väl egentligen att jag skulle ta mig i kragen och börja på den där uppsatsen som börjar bita mig i tårna men innan jag börja tänkte jag att jag bara snabbt skulle byta plats på skrivbordet och sängen, lättare sagt än gjort. det tog mig en sisådär timme innan mitt rum var i total kaos och jag hade haft sönder alla möjliga saker. då tog jag mig en paus och väntade in mor så hon kunde rädda allt det trasiga. en timme senare är hon hemma och det tar oss över en timme att tillsammans rädda det som går och sen är det bara för mig att fortsätta fixa i ordning allt och städa undan allt efter mig. detta tog mig allt som allt ca. 6-7 timmar så det blev inge plugga alls för mig idag. så det var ju intressant. aja. nu är min kropp så gott som död i alla fall. varje muskel ömmar och har sig. jag blev i varje fall mycket nöjd, även om det ser lite naket ut men det kommer fyllas ut så småningom.

nu ska jag sitta och stirra ett tag sen ska jag ta mig tiden att kika på fotosidor och bli avundsjuk för att jag inte har en kamera som kan ta fina bilder åt mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0