midnight skies

hemskahemska kväll. ångesten är djup och snart tar luften nog slut.jag vill bara spy upp alla känslor jag känner ikväll och sedan somna för att sova tills det är vår ute och solen värmer upp mitt iskalla jag. jag behöver förändring. jag behöver förändring nu för snart kvävs jag, jag orkar inte mer. jag är alldeles för trött. jag måste ha förändring, jag måste göra det själv så låt mig omformulera meningen: jag måste förändra min vardag! snarast! jag måste ta tag i skolan likaså! ta tag i mitt liv nästan ännu mer. nu ska jag nog göra mig nudlar och sen måste jag spela mer gitarr om jag någonsin ska lära mig!


mål för morgondagen:
  • låna böcker om dödshjälp i olika länder
  • läsa böcker om dödshjälp i olika länder
  • sitta en timme med gitarren
  • förändra
  • städa
  • gå och lägga mig klockan 23.00 senast!
nudlar, here I come!

Victorious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0