pearl

natt, jag vill ha natt. det ska vara alldeles tyst och stilla, mörkt fast ändå ljust. alltså, mörkt för den här årstiden. det ska spelas mycket låg musik. musik som passar ihop med natten. jag ska sitta på en bänk med sällskap och vi ska kedjeröka bara för att försöka få röken att tillta former som egentligen är omöjliga även för rök. det ska vara stjärnklart och fullmåne. vi ska ligga i gräset och berätta om önskningar vi har, som vi kanske inte egentligen vill slå in men som vi ändå har - i alla fall just då. jag vill ligga där på gräsmattan och hålla någon i handen medan solen går upp och återigen lyser upp mig och mitt hjärta.

Tumblr_l0f16msbs71qb645eo1_500_large
weheartit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0