roads

det springer runt en våldtäcksman häromkring. inatt våldtogs en flicka på väg hem från tunnelbanan 10-15 minuters gångavstånd ifrån mig. det är obehagligt och snart kommer jag nog inte våga mig ut.

vädret är grått och dystert idag, det betyder alltså att jag är precis likadan och jag har gjort en ny lista på spotify för att "hylla" denna mörka stund. går det att vara mer dyster? mitt rum är i alla fall nästan nystädat och min säng är nybäddad i rött och snart ska jag väl bädda ner mig där med antingen en bok jag läst i alla fall fem gånger eller en film jag sett två gånger eller så kanske blir det house som vanligt med avsnitt jag kanske eller kanske inte har sett förut. först ska det dock bli mat och tro det eller ej så tänker jag smälla i mitt köttbullar fullkomligt frivilligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0