stars

jag vaknade för snart tre och en halv timme sen, gick upp för snart tre timmar sen. jag tog ett fruktansvärt långt bad i vatten som snabbt blev för kallt och tömmde en stor kopp kaffe men är fortfarande så trött att hela min kropp sjunker ihop och ögonen fortfarande känns grusiga. det var länge sen jag var så här trött och det är bara en försmak av hur trött jag kommer att vara imorgon då klockan kommer vara ställd på fyra, bussen går vid sex och jag ska infinna mig vid en arbetsplats, som jag hoppas kommer vara min efter imorgon, klockan sju!

hela huset sover nog fortfarande och vädret är grått. det skulle nog kännas bättre om någon satt uppe med mig och hjälpa mig koka upp mängder av kaffe, det skulle nog även kännas bättre om jag inte gråtit mig till sömns av längtan efter att ha små kikat på dagboken som min syster så vänligt drog igång innan hon somna. mitt huvud är tungt och jag saknar något. jag lever med en klump i börstet som är större än någonsin och nu orkar jag inte mer än att hålla tummarna för att den här tröttheten ska ge vika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0